mandag 1. juni 2009

Blogging og annet tidsfordriv


Nå skal det blogges igjen. Jeg har sittet litt å sett igjennom en del blogger nå, og det slår meg hvor utrolig flinke enkelte er til å blogge. Selv synes jeg det er en milepæl hver gang jeg finner meg tid og inspirasjon til å blogge, mens enkelte daglig, om ikke oftere, skriver ned tanker, drømmer og oppdateringer av siste nytt i livet. Jeg kan ikke begripe hvor de finner tid. For ikke nok med at de blogger, men i oppramsingen av gjøremål og hendelsesforløpet i deres dag har de også ofte fått gjort mesteparten av det jeg bare drømmer om å få tid til. Og i tilegg hatt litt tid i baklommen til å blogge. Hva er hemmeligheten? Jeg tror rett og slett noen bare har flere timer i døgnet enn andre. Kan ikke tenke meg noe annen løsning. Ja, den tanken kan jeg slå meg til ro med. Eller kanskje de prioriterer bedre enn meg. Som foreksempel å skrive blogg foran å lese andres. Det er forskjellig hva vi ønsker å fylle dagene med. Noen er lesere, andre er skrivere. Og jeg håper for all del disse inspirerte sjelene holder bloggingen gående, og fortsetter å fylle meg med inspirasjon.

Ingen kommentarer: